איך עיצוב משרד נכון יכול להוביל להצלחת העסק?

  • ראשי
  • בלוג
  • איך עיצוב משרד נכון יכול להוביל להצלחת העסק?
להצעת מחיר

אופן עיצוב המשרד עשוי להשפיע על הרושם שמקבלים המבקרים בו, על האווירה השורה בעסק, על המסר שמועבר ללקוח ועל גישתם של העובדים כלפי העסק.

בכתבה זו יוצגו מספר דברים, שחשוב לקחת בחשבון, על מנת לתכנן ולעצב את המשרד באופן שיקדם את הצלחת העסק.

כאשר מתכננים את עיצוב המשרד, יש להתייחס בראש ובראשונה לשימוש המיועד במשרד. תכנון משרד המיועד להשכרה, לדוגמה, יהיה בעל מאפיינים כלליים יותר, ולעומתו תכנון משרד המיועד לשימוש של חברה מסוימת, יהיה מותאם לאופי החברה ולמסרים שהיא מעוניינת להעביר ללקוחותיה ולעובדים שלה.

להלן מספר מאפיינים בעיצוב, המשפיעים על המסר המשודר ללקוחות ולעובדים:

  • בחירת הצבעים – צבעים משפיעים על ההרגשה שלנו. לדוגמה, צבעים המזכירים לנו את הטבע: כחול וירוק בשילוב עם חום, משרים עלינו תחושת רוגע; צבע שחור יוצר אצלינו רושם של רצינות; צבע לבן מעניק לנו תחושה של פתיחות ואמון; צבע זהב יוצר אצלינו רושם של יוקרה וכו'.

  • סוגי החומרים – סוגי חומרים שונים משפיעים עלינו גם הם באופן בלתי מודע. לדוגמה, עץ יוצר אצלינו תחושה של בית, טבעיות, חום ופשטות, ולעומתו מתכות יוצרות רושם של קידמה, טכנולוגיה, קרירות וכו'.

  • אופן חלוקת החלל - חלל פתוח משדר אווירת שיתוף, פתיחות וקירבה, ואילו חללים בעלי חלוקות מרובות משדרים פרטיות ומידור.

מעצבת פנים מקצועית ומנוסה תדע כיצד לתכנן ולעצב עבורכם את המשרד באופן מותאם ומדויק, שישפיע לטובה על הרושם הראשוני שיווצר אצל הלקוחות, על האמון שלהם כלפי העסק, על ההרגשה של העובדים בעסק, הזדהותם עם החברה ואף יעילותם בעבודה.

כל אלה יקדמו את העסק שלכם ויובילו להצלחתו!